loading...
[:::] }} G A M E {{ [:::]
عرفان بازدید : 20 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)

امروز ۵۰۵ Games ناشر عنوان Sniper Elite 3 در صفحه ی رسمی فیس بوک خود، تاریخ انتشار بازی Sniper Elite 3 را اعلام کرد که به این ترتیب این عنوان بر روی PS3، PS4، Xbox 360 و Xbox One در تاریخ ۱ جولای در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد.

عرفان بازدید : 33 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

به تازگی عنوان زیبای استودیوی Obsidian Entertainment با نام South Park: The Stick of Truth در آمریکای شمالی منتشر شد. نقد و بررسی های این عنوان نیز بعد از عرضه آن٬ منتشر شده اند و شما می توانید در ادامه٬ لیست نمرات وب سایت ها را به این بازی مشاهده کنید. قابل توجه است که South Park: The Stick of Truth در اروپا سانسور شده است!

عرفان بازدید : 106 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

سال پیش بازی که سبک Survival Horror دگرگون ساخت، متولد شد. عنوانی که اوج ترس و هیجان همراه با اکشن را به رخ رقبای خود می کشید. Resident Evil 4 بدون شک یکی از بهترین بازی های ویدئویی تاریخ و محبوب ترین در بین تمام طرفداران Resident Evil است. این بازی تا به حال ۱۰ بار برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است. RE4 مهمان ۲ نسل از کنسول ها بوده و کنسول های نسل ششم و هفتم و حتی پلتفرم های همراه نیز میزبان این عنوان بوده اند.شرکت نامی Capcom، به مناسبت سالگرد ساخت عنوان نام برده شده، تصمیم به ساخت نسخته HD بازی RE4 برای پلتفرم PC گرفت.این فرصت خوبی است برای کسانی که هنوز RE4 را تجربه نکرده اند،می باشد.

عرفان بازدید : 33 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

مطمئنا عنوان DriveClub یکی از عناوینی است که در سبک ریسینگ حرف های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل سونی در ابتدا این عنوان را درلاین آپ لانچ کنسول PS4 قرار داد ولی به دلایلی تاریخ انتشار این عنوان به تاخیر افتاد و موجب ناراحتی بسیاری از بازیکنان بالاخص دارندگان کنسول PS4 شد.اما خبری که در ادامه برای شما آماده کرده ایم ممکن است شما را خوشحال کند.با ما همراه باشید.

عرفان بازدید : 28 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر تا به حال خبری از Square-Enix  مبنی بر تاریخ عرضه عنوان Final Fantasy XV نشنیده ایم،  بدین معنا نیست که شما نتوانید این عنوان در دست ساخت JRPG را پیش خرید کنید.به همین دلیل خرده فروش Go Hasting نسخه ی PS4 این عنوان را با قیمتی معادل ۴۰ دلار برای پیش فروش در دسترس قرار داده است که در صورت تمایل می توانید بر روی این لینک کلیک کرده و Final Fantasy XV را برای کنسول نسل هشتمی سونی پیش خرید نمایید.

عرفان بازدید : 17 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر در هنگام تب و تاب لانچ کنسول های نسل هشتمی اخبار را دنبال کرده باشید، حتما مطلع هستید که مایکروسافت قصد دارد کنسول  Xbox One را نیز در ژاپن عرضه کند ولی تابحال خبری از سوی این شرکت مبنی بر تاریخ عرضه ی این کنسول در ژاپن به بیرون درز نکرده است.با استناد به منبع نزدیکی به مایکروسافت، این شرکت در تلاش است تا چهره ی Xbox را پس از ناموفق ظاهر شدن Xbox و Xbox 360 در ذهن مردمان این سرزمین تغییر دهد.با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

عرفان بازدید : 26 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

طبق اخباری که به تازگی به بیرون درز کرده است، DLC عنوان Battlefiled 4 که در چند روز آینده انتشار می یابد، آخرین محتوای دانلودی این عنوان خواهد بود که به دست شعبه ی استکهلم استودیو DICE توسعه می یابد. با استناد به پست جدیدی که یکی از سازندگان Battlefield 4 با نام مستعار DarkLord7854در انجمن Reddit منتشر کرده است، دو DLC آخر این این عنوان که با نام های Dragon’s Teeth و Final Stand شناخته می شوند، کار توسعه شان بر عهده ی شعبه ی لس آنجلس استودیو DICE خواهد بود و از این پس DICE Stockholm نقشی در ساخت این DLC های ذکر شده ندارد.

عرفان بازدید : 21 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

ظاهرا منتشرکنندگان قصد دارند تنها در چند سال آینده، دوباره فرانچایزهای پیشین خودشان را با کیفیت HD  منتشر نمایند، و ما باز هم شاهد چرخه‌ی بازگشت سری‌های قدیمیِ دیگری بر روی کنسول‌های نسل جدید خواهیم بود. موفقیت Tomb Raider: Definitive Edition موجب تاثیراتی بر روی دیگر بازی‌ها شده و آنها را به دادن لعابی بهتر بر روی سری‌های گذشته خود تشویق کرده است.

عرفان بازدید : 31 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

پروسه ی ساخت بازی End of Nations فعلا به حالت تعلیق در آمده است. این خبر دیگر شایعه نیست و توسط Trion Worlds  تأیید شده است. Trion Worlds سازنده ی بازی است. ما تقریبا از سال پیش تا به الان که بازی معرفی شد خبری از آن نشنیده ایم. همچنین سایت بازی هم آفلاین شده است و دیگر در دسترس نیست و یا دیگر کسی در سایت نیست و دیگر در سایت Trion Worlds هم اسمی از بازی برده نشده است.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ میتونید از آخرین اخبار صنعت گیم باخبر بشید. نظر را فراموش نکنید و برای بهره برداری کامل عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر طرفدار کدوم سبک هستید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 999
  • بازدید کلی : 8,531
  • کدهای اختصاصی